Kemeriahan Bersahur...:)
14:32 | Author: CaHaYa KeADILaN

Alhamdulillah dapatku lafazkan.....

Semester ini aku di USM,aku terasa berbeza sgt lau nak dibandingkan ng sem2 yang lepas aku di USM...

Semester nie aku berasa happy sgt coz di bulan Ramadhan yang mulia ini aku diberikan peluang oleh-Nya tuk bersama-sama dengan kawan-kawan dalam memeriahkan masa di ketika bersahur.....
Lau nak dibandingkan ng sem2 lepas...aku bersahur hanyalah sorang 2 org...tp di sem ini di sem terakhirku di USM,aku berasa berbeza waktu di ketika bersahur....

Waktu ketika bersahurku pada kali ini memang meriah...Meriah???yela...maklumla aku bersahur dgn kawan-kawan yang juga merangkap adik-adik junior bukan setakat sorang 2 org tp 12 orang tuuu....termasuk sekali ng aku la...

Antaranya...Taqib, Idan, Nazrey, Ejad, Hisan, Wan, Latiff, Abu Zar, Ayie, Syafiq, Haja, Izuwan.....emm...siapa lagi ekkk???Hehehe.....:)
Emmm...kitorg siap rakam dan bergambar lagi.....Aku berasa happy sgt di bulan Ramadhan ini....Emmm...mai cheq nak tunjuk gambarnya...Emmm...maafla ya pic2 nie agak seksi sikit...hehehe...maklumla...owg2 bru bangun tidoq...hehehe....:)

Inilah kemeriahan bersahur...:)
This entry was posted on 14:32 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: